Based on your current IP address we detected that you will have the best experience with the following settings: country:Danmark language:Dansk
Digital engagement.jpg

Digitalt engagement

AMCS er gearet til at drive branchen ind i en ny epoke med kundekomfort, automatisering af underleverandører og operatøreffektivitet.

Partnerengagement

Partnerengagement-modulet er ideelt til underleverandører og andre parter og giver en digital og tidstro udveksling af information med forsyningskæden.

Det skybaserede Partnerengagement-modul, der er integreret i en helt omfattende løsning, er fremtidssikret. Løsningen automatiserer hver fase af partnerlivscyklussen fra indledende anskaffelse til administration af jobs og fakturering.

digital-engagement-lifecycle

Partner Engagement

Gennem underleverandørlivscyklussen sørger platformen også for, at dit panel af underleverandører overholder dine standarder. Sammen med dette er der også medtaget værktøjer, som hjælper dig med at planlægge din underleverandøraktivitet og sørger for, at dine kundeserviceniveauer opfyldes.

Anskaffelse

Partnermodulet understøtter alle faser inden for anskaffelse af underleverandører. Dette omfattenr indledende ansættelse, hvor underleverandører får hjælp til at registrere sig online for at arbejde sammen med dig. Derfra kan underleverandører administrere deres egen virksomhedsprofil og prisfastsættelse gennem vores underleverandørportal.

Når underleverandører er registreret på platformen, kan du invitere dem til at byde på nye virksomheder i vores auktioneringssystem med specialister. Dette omfatter muligheden for at sende jobs til auktion fra din ERP-løsning.

Administration

Når jobs er blevet allokeret til en underleverandør, automatiserer systemet afsendelsen af jobdataene til underleverandøren. Dette sparer dig betydeligt arbejde med at ringe og e-maile underleverandører. Da underleverandører udfører arbejde for dig, sporer systemet også bekræftelsesdata og sender dem tilbage til din ERP i realtid.

 

Fakturering

Med digitalt engagement kan den resulterende faktura, når jobs er udført af underleverandører, matches helt til den indledende købsordre, inden den leveres til din ERP. Dette reducerer i høj grad problematiske fakturer, der adskiller sig fra de udstedte jobs.

Overvågning

Gennem underleverandørlivscyklussen leverer Partner Engagement-modulet en række overvågningsværktøjer, der sikrer, at underleverandører fortsat overholder dine standarder og præsterer til dine kundeserviceniveauer.

 

Typiske fordele

Når din interaktion med partnere automatiseres, giver det mange fordele, herunder:

  • Tidstro information af bedre kvalitet tilgængelig til dig
  • Besparelser på 20% af underleverandøromkostninger
  • Besparelser på 60% af jobbehandlingsomkostninger

Besparelser på 80% af fakturabehandlingsomkostninger

 

Anmod om en demo