Based on your current IP address we detected that you will have the best experience with the following settings: country:Danmark language:Dansk
Digital engagement.jpg

Digitalt engagement

AMCS er gearet til at drive branchen ind i en ny epoke med kundekomfort, automatisering af underleverandører og operatøreffektivitet.

Customer Self-Service

Customer Self-Service tager presset af din kundeserviceafdeling ved at automatisere almindelige interaktioner såsom at tage ordrer, håndtere klager og forespørgsler.

Opbyg tillid hos kunder ved at tilbyde responsiv og personaliseret support på deres foretrukne kanaler. Med support døgnet rundt og nem adgang til de nødvendige svar. Hvor end de befinder sig, skaber vi fantastisk kundeengagement.

Systemet giver operatører mulighed for at konfigurere automatiserede svar til almindelige forespørgsler, der modtages fra kunder, såsom saldoforespørgsler, kalenderforespørgsler og gentagne ordrer. Selve systemet bruger en række plug-ins, der giver mulighed for interaktion gennem platforme fra tredjeparter såsom Facebook Messenger og Amazon Alexa. Det indeholder også support til hardwareenheder såsom fyld-sensorer og knapper knyttet til slutkunde-kontoen.

Kundewebportal

Kundewebportalen giver dine kunder adgang til deres konto døgnet rundt. Ved hjælp af en webbaseret interface, der virker på en lang række desktops, tablets og mobil-enheder, lader webportalen kunderne se deres egen konto samt foretage betalinger og ordrer. 

Chat-bot (Facebook Messenger)

Med Chat-bot-komponenten kan du interagere med kunder i en chatgrænseflade ved hjælp af en automatiseret bot. En række almindelige forespørgsler er konfigureret på forhånd, og i disse tilfælde vil systemet forespørge den underliggende ERP til at udtænke et velegnet svar. 

Digitale assistenter

Digital assistent-komponenten giver dig mulighed for at interagere med kunder gennem en automatiseret stemmegrænseflade som f.eks. med Amazon Echo-enheder. Dette omfatter muligheden for at besvare almindelige forespørgsler såsom saldo- eller kalenderforespørgsler i realtid.

Hvor en kunde muligvis ville have foretaget et telefonopkald traditionelt set for at få et svar, kan de nu selv stille spørgsmålet direkte uden nogen omkostninger for dig. Dette resulterer i større kundetilfredshed ved en lavere omkostning.

Tilsluttede enheder (IoT)

Selvbetjeningskomponenten inkluderer support til tilsluttede enheder såsom knapper og sensorer. Når en handling udløses af en enhed, matches den til den gemte kunde- og enhedsprofil, og derefter leveres den passende handling til din ERP. På denne måde kan kunder indlede deres egne on-demand-tjenester såsom at anmode om tømningen af en container uden at ringe til callcenteret.

Typiske fordele

Customer Self-Service giver mange fordele, herunder:

  • Meget forbedret kundetilfredshed
  • Opkald omdirigeret til selvbetjeningskanaler med lavere omkostninger
  • Automatiserede selvbetjeningskanaler tilgængelige døgnet rundt
  • Tidstro jobbehandling giver mulighed for on-demand-tjenester
  • Kunder får service når, hvor og hvordan, de vil

 

digital-engagement-total image.jpg

Customer Self-Service

Customer Self-Service tager presset af din kundeserviceafdeling ved at automatisere almindelige interaktioner såsom at tage ordrer, håndtere klager og forespørgsler.

Anmod om en demo