Based on your current IP address we detected that you will have the best experience with the following settings: country:Danmark language:Dansk
Digital engagement.jpg

Digitalt engagement

AMCS er gearet til at drive branchen ind i en ny epoke med kundekomfort, automatisering af underleverandører og operatøreffektivitet.

Digitalt Engagement

Digitaliser din virksomhed og gør den fremtidssikret

Kundeadfærden i affaldsindustrien ændrer sig hurtigt. Med et stigende behov for mobilitet og on-demand-tjenester. Det der er brug for er en række indbyggede løsninger, der hjælper affaldsoperatører med at digitalisere deres processer.

Digitalt engagement

Med vores nye digitalt-engagement-platform kan du transformere den måde du arbejder med kunder og partnere på.

Digitalt-engagement-platformen er et enkelt sikkerhedssystem, der styrer hvordan du udveksler information med udefrakommende partnere. Dette indbefatter den måde du sender opgaver til underleverandører, modtager fakturaer fra leverandører og modtager ordrer fra kunder. Hvor du tidligere benyttede manuelle processer såsom telefon, e-mail eller papir til dette, vil den digitalt-engagement-platformen nu gøre alt dette elektronisk, med en meget lavere omkostning.

Platformen består af tre moduler: Partner Engagement, EDI & eBilling samt Customer Self-Service. Ved at introducere disse moduler understøtter vi nye, fremvoksende digitale kanaler. Vi driver ressourcebranchen frem mod en ny epoke med kundekomfort og operatøreffektivitet.

Digitaliser din virksomhed. Nu!

Denne nye digitale platform gør det muligt for kunder omgående at bestille affaldsindsamlingstjenester og interagere med affaldsoperatører online. Den giver også affaldsoperatører mulighed for at betjene kunder gennem sociale medier, digitale hjælpemidler og tilsluttede enheder.

Sænk dine omkostninger

Platformen opbygger stærkere kundeforhold. Med en lavere omkostning end traditionelle callcentre. Kunder kan kontakte deres affaldsudbyder når, hvor og hvordan det passer dem bedst. Operatører får glæden ved reduceret callcentertrafik og tilfredse kunder.

Automatisk indkøb

Digitalt-engagement-platform kan bruges til at administrere dine indkøbsprocesser ved underleverandøropgaver. Den hjælper med at automatisere anskaffelse af nye underleverandører, hvormed der sikres overensstemmelse med dine standarder, og du opnår en bedre pris.

Komplet automatisering

Digitalt-engagement-platformen bruger en åben dokumentstandard. Dette giver affaldstjenesteudbydere mulighed for at acceptere alle seddeltyper og for let at overføre opgaver mellem systemer. Udbydere skaber transaktionstyper, der er unikke for det enkelte handelsforhold. Alle overførsler, godkendelser og bekræftelser automatiseres derefter.

Fordele

Digitalisering af affaldsvirksomheder har mange fordele, lige fra:

  • Betydelig reduktion af trafik til dit callcenter
  • Mulighed for udbud af on-demand-tjenester
  • Øget kundetilfredshed
  • Reduktion af underleverandøromkostninger
  • Få bekræftelser tilbage fra underleverandører i realtid
  • Dramatisk reduktion af omkostninger ved fakturabehandling

Digitalt engagement platform

Partner Engagement

Partnerengagement Tidstro udveksling af information med forsyningskæden.

Partner Engagement-modulet er ideelt til underleverandører og andre parter, og giver en digital udveksling af information med forsyningskæden i realtid.


Det cloud-baserede Partner Engagement-modul, der er integreret i en omfattende løsning, er fremtidssikret. Løsningen automatiserer hver fase af partnerlivscyklussen fra indledende anskaffelse, til administration af opgaver og fakturering.

 

Gennem denne livscyklus sørger platformen også for at dit panel af underleverandører overholder dine standarder. Sammen med dette er der også medtaget værktøjer, som hjælper dig med at planlægge din underleverandøraktivitet, og som sørger for at dine kundeserviceniveauer overholdes.

Anskaffelse

Partnermodulet understøtter alle faser ved anskaffelse af underleverandører. Dette omfatter indledende ansættelse, hvor underleverandører får hjælp til at registrere sig online for at arbejde sammen med dig. Derfra kan underleverandører administrere deres egen virksomhedsprofil og prisfastsættelse gennem vores underleverandørportal.

Når underleverandører er registreret i platformen, kan du invitere dem til at byde på nye forretninger i vores specialiserede auktionssystem. Dette inkluderer muligheden for at sende opgaver til auktion fra din ERP-løsning.

Administration

Når en opgave er blevet allokeret til en underleverandør, automatiserer systemet afsendelsen af opgavedataen til underleverandøren. Dette sparer dig for meget besvær med at ringe og e-maile til dine underleverandører. I takt med at underleverandører udfører arbejde for dig, sporer systemet også bekræftelsesdata og sender det tilbage til din ERP i realtid.

Fakturering

Med digitalt engagement kan fakturaer, når opgaver er udført af underleverandørerne, matches med den indledende købsordre, inden den leveres til din ERP. Dette reducerer i høj grad problematiske fakturer, der adskiller sig fra de udstedte opgaver.

Overvågning

Gennem underleverandørernes livscyklus leverer Partner Engagement-modulet en række overvågningsværktøjer, der sikrer at underleverandørerne fortsat overholder dine standarder og præsterer i henhold til dine kundeserviceniveauer.

 

Typiske fordele

Når din interaktion med partnere automatiseres giver det mange fordele, herunder:

  • Information af bedre kvalitet, tilgængelig for dig i realtid
  • Besparelser på 20% ved underleverandøromkostninger
  • Besparelser på 60% ved opgavebehandlingsomkostninger
  • Besparelser på 80% ved fakturabehandlingsomkostninger
Læs mere om Partner Platform

EDI & eBilling

EDI & eBilling hurtig og nem udveksling af fakturadata med tredjeparter.

EDI & eBilling

AMCS EDI-komponenten automatiserer, hvordan du både sender og modtager fakturaer. Ved at anvende en række ID-standarder såsom X12 og EDIFACT giver EDI-komponenten mulighed for en hurtig og nem udveksling af fakturadata med tredjeparter.

EDI- og e-faktureringsmodulet fjerner behovet for at behandle papirfakturaer fra leverandører og for at sende fakturer på papir/via e-mail til kunder. Hvor EDI-systemet erstatter papirprocesser, har teknologi af denne type vist sig at levere besparelser på op til 80%.

Når det er konfigureret til at oprette forbindelse til din virksomhedssoftware, understøtter det overførsel af fakturaer ved direkte isætning/udtagning, filoverførsel over FTP eller upload, AS2, manuel indtastning og e-mail.

Læs mere om EDI and eBilling

Customer Self-Service

Customer Self-Service Tag presset af din kundeserviceafdeling

Customer Self-Service tager presset af din kundeserviceafdeling ved at automatisere almindelige interaktioner såsom at tage ordrer, håndtere klager og forespørgsler.

Opbyg tillid hos kunder ved at tilbyde responsiv og personaliseret support på deres foretrukne kanaler. Med support døgnet rundt og nem adgang til de nødvendige svar. Hvor end de befinder sig, skaber vi fantastisk kundeengagement.

Systemet giver operatører mulighed for at konfigurere automatiserede svar til almindelige forespørgsler, der modtages fra kunder, såsom saldoforespørgsler, kalenderforespørgsler og gentagne ordrer. Selve systemet bruger en række plug-ins, der giver mulighed for interaktion gennem platforme fra tredjeparter såsom Facebook Messenger og Amazon Alexa. Det indeholder også support til hardwareenheder såsom fyld-sensorer og knapper knyttet til slutkunde-kontoen.

Læs mere om Customer Self Service

AMCS Now

“AMCS Now” delivers a series of ultimate solutions that helps waste operators to digitalize their business NOW…Watch the video to see how.

Anmod om en demo